Garantie & klachten

Garantie

Klaver Modern Wonen is CBW Erkend. Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.
CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 garanties. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om veilig aanbetalen, onpartijdige klachtafhandeling en extra garantie. De garantieregeling wordt alleen verleend door winkels die zijn aangesloten bij INretail, de grootste branchevereniging voor retail-non food.

Garanties van CBW-erkend

CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met drie garanties:

  1. 3 jaar (afbouwende) productgarantie
    CBW-Erkende winkels bieden een extra goede productgarantie

  2. Een aanbetalingsgarantie*
    Je aanbetaling is gegarandeerd*

  3. Onpartijdige klachtafhandeling
    Mocht je ooit een klacht hebben, dan is er de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen.

Naast de drie garanties hanteren winkels die CBW-erkend zijn algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

*Let op!
Gaat een CBW-erkende winkel failliet dan heb je recht op een vervangende koop. Er wordt geen geld uitgekeerd. Het aanbetalingbedrag wordt dan in mindering gebracht met een maximum van 25%. Voor keukens, sanitair en harde vloeren is dit 15%.

Klachten

Uiteraard doen wij onze uiterste best om onze dienstverlening en levering naar ieders tevredenheid uit te voeren. Echter kan het natuurlijk zo zijn dat u niet tevreden bent.
Wanneer u een klacht heeft verzoeken wij u deze voor te leggen aan onze afdeling klantencontact. Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Graag verzoeken wij u uw factuur- of ordernummer bij de hand te houden of te vermelden in het onderwerp van uw e-mail.

Onze medewerkers van de afdeling klantencontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Klaver Modern Wonen
Mariënhoef 5
3851 ST Ermelo
Tel: 0341-552570
E-mail: info@klavermodernwonen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Klaver Modern Wonen bij is aangesloten.